Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

Οι περιπέτειες της Ryanair...

Η ηγεσία του ΕΒΕΔ πριν μερικούς μήνες υπέγραψε μια συμφωνία με την αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους Ryanair. Στην ουσία, το ΕΒΕΔ πριμοδοτούσε μια αεροπορική εταιρία ώστε να αρχίσει δρομολόγια από και προς Ρόδο. Είχε προταθεί απο την πλειοψηφία του η υπογραφή συμφωνίας για ένα χρόνο με κόστος έως 80.000 ευρώ. Όταν τελικά υπογράφηκε, η συμφωνία ήταν για 3 χρόνια και με κόστος 630.000 ευρώ που θα δαπανηθεί από το αποθεματικό του Επιμελητηρίου. Για όσους δεν είναι ενήμεροι τι θα πει εταιρία "χαμηλού κόστους", χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως η Ryanair χρεώνει την πρώτη αποσκευή απο 15 έως 30 στερλίνες και εάν υπάρχει και δεύτερη τότε αυτή χρεώνεται απο 35 έως 40 στερλίνες. Εάν ο επιβάτης ξεχάσει να κάνει το check in του απο τον υπολογιστή του τότε θα χρεωθεί 10 στερλίνες, αλλά πάλι αν προνοήσει τότε θα πληρώσει μόνο 5. Βέβαια, να σημειώσουμε πως αυτές οι χρεώσεις είναι μόνο για το πρώτο σκέλος του ταξιδιού (άλλα τόσα πληρώνει για την επιστροφή). Για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών...ούτε λόγος...
Παρακάτω αναδημοσιεύουμε ένα χαρακτηριστικό ρεπορτάζ για τα "κατορθώματα" της εταιρίας από την ιστοσελίδα news247.gr



Δεν έφτασαν στον προορισμό τους και αποφάσισαν να παραμείνουν στο αεροπλάνο. Ο λόγος για 100 επιβάτες της Rynair, που άντεξαν ώρες χωρίς νερό, φαγητό και τουαλέτα, αρνούμενοι να κατέβουν

Περισσότερα από 100 οργισμένοι επιβάτες της Ryanair περίμεναν  χθες στο αεροπλάνο χωρίς φαγητό και νερό για τέσσερις ώρες, αρνούμενοι να το εγκαταλείψουν καθώς δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του, το Μποβέ της Γαλλίας αλλά προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Λιέγης στο Βέλγιο.

Οι επιβάτες, κυρίως Γάλλοι τουρίστες έπρεπε να προσγειωθούν κοντά στο Παρίσι μετά την επιστροφή τους από τις διακοπές τους στο Μαρόκο. Ωστόσο αρνήθηκαν να βγουν από το αεροσκάφος.

Ο Ρέντα Γιαχιμόγι, ιδιοκτήτης επιχείρησης, που ταξίδευε με τη σύζυγό του και το μόλις δύο μηνών μωρό του, είπε ότι οι επιβάτες δεν είχαν νερό και οι τουαλέτες στο αεροπλάνο ήταν κλειδωμένες.

"Ο πιλότος άφησε ακόμα την πόρτα του θαλάμου διακυβέρνησης ανοιχτή" είπε.

Μετά από πολλές ώρες διαπραγματεύσεων, οι υπάλληλοι τους έπεισαν να εγκαταλείψουν το αεροπλάνο και να περιμένουν μέσα στο αεροδρόμιο τα λεωφορεία που θα τους μετέφεραν προς τον αρχικό προορισμό τους.

"Η διαπραγμάτευση ήταν τόσο δύσκολη, ώστε δεν ήμασταν σίγουροι ότι κάτι θα πετυχαίναμε", είπε εκπρόσωπος της εταιρίας και πρόσθεσε "Οι άνθρωποι είναι προφανώς εξοργισμένοι".

Οι επιβάτες του  αεροπλάνου είπαν σε δημοσιογράφο του Γαλλικού πρακτορείου ειδήσεων ότι η πτήση είχε φτάσει στο Φεζ του Μαρόκο με τρεις ώρες καθυστέρηση στις 7:15 μ.μ., τοπική ώρα την Τρίτη, αλλά δεν ήταν σε θέση να προσγειωθεί στο Μποβέ γιατί το αεροδρόμιο εκεί είχε κλείσει!

Το αεροπλάνο προσγειώθηκε στη Λιέγη στις γύρω στις 11.30 μ.μ. και οι επιβάτες συμφώνησαν να το εγκαταλείψουν στις 3:30 π.μ. το επόμενο πρωί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου