«Tα φιλέτα της Ρόδου ετοιμάζεται να βγάλει στο σφυρί η κυβέρνηση. Ο δημόσιος πλούτος που πρόχειρα και επιπόλαια ξεπουλιέται δεν ανήκει στον πρωθυπουργό ούτε σε καμιά κυβέρνηση. ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΡΟΔΙΤΕΣ».
Ετσι σχολίασε ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «ΡΟΔΟ ΚΟΚΚΙΝΟ» Δ. Γάκης, με αφορμή τις πληροφορίες για την προώθηση των διαδικασιών για την εκποίηση του γκολφ Αφάντου και του Πρασονησιού.
Οπως έγινε γνωστό στην απόφαση αυτή κατέληξε η κυβέρνηση, αναζητώντας, στο πλαίσιο της εφαρμογής του Μνημονίου, έσοδα 7 δισ. ευρώ την τριετία 2011-2013.
Η πρεμούρα για να δείξει έργο η κυβέρνηση, όπως όλα δείχνουν, οδηγεί στο ξεπούλημα της δημόσιας γης με λογικές fast-track, χωρίς δηλαδή εφαρμογή των θεσμοθετημένων κανόνων και διαδικασιών.
Ιδιαίτερα το Πρασονήσι είναι τοποθεσία ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους, έχει χαρακτηριστεί ως natura και προστατεύεται ως καταφύγιο άγριας ζωής, αλλά και από τον αρχαιολογική νομοθεσία. Συνεπώς η πολλαπλή προστασία της περιοχής δεν επιτρέπει αποφάσεις δήθεν αξιοποίησης που οδηγούν στην καταστροφή της.
Οι κινήσεις αυτές έχουν καθαρά εισπρακτικό και καθόλου αναπτυξιακό χαρακτήρα.
Είναι εχθρικές ενέργειες που υπονομεύουν το μέλλον του τόπου και εμποδίζουν την ανάπτυξή του με ήπιο και συμβατό με το περιβάλλον και την ιστορία του νησιού τρόπο.
Η ανάπτυξη του τόπου για να είναι βιώσιμη απαιτεί σεβασμό στην ιστορία και το περιβάλλον. Η τοπική κοινωνία θα υπερασπιστεί το μέλλον της.
Η δημοτική κίνηση ΡΟΔΟ ΚΟΚΚΙΝΟ δεσμεύεται να φέρει άμεσα το θέμα στο νέο δημοτικό συμβούλιο.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα τουρισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα τουρισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010
Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010
δελτίο τύπου
Με αφορμή την επιμονή του απερχομένου δημάρχου της Ρόδου κ. Χατζηευθυμίου να προωθήσει στη λήξη της θητείας του τις διαδικασίες για την ανάδειξη αναδόχου για τη μαρίνα Μανδρακίου και το καρνάγιο της Ρόδου, από τη δημοτική κίνηση ΡΟΔΟ ΚΟΚΚΙΝΟ εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:
Ο απερχόμενος σε λίγες μέρες Δήμαρχος έκανε χθες, με αφορμή δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας, νέες δηλώσεις για τη μαρίνα Μανδρακίου. Σε μιά προσπάθειά του μάλιστα να υπεραμυνθεί των επιλογών του αναφέρει μεταξύ άλλων οτι θα στείλει το δημοσίευμα(!) στον εισαγγελέα για να εξετάσει αν υπάρχουν σκιές.
Το Ροδο Κόκκινο σε σχέση με τη μαρίνα Μανδρακίου επισημαίνει τα παρακάτω:
Προκαλεί πράγματι ερωτηματικά η σπουδή του κ Χατζηευθυμίου να κλείσει ένα θέμα που αφορά σε ένα μεγάλο και σημαντικό από αναπτυξιακή άποψη έργο για το μέλλον της Ρόδου, στο κεντρικότερο σημείο της πόλης και σε ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο περιβαλλοντικά χώρο.
Το γεγονός οτι ούτε το Δημοτικό Συμβούλιο της Ρόδου ασχολήθηκε με το έργο, αλλά ούτε και οι τοπικοί φορείς κλήθηκαν να πούν την άποψή τους, επιτείνει τα ερωτηματικά. Ακόμη περισσότερο καθώς η διαδικασία του διαγωνισμού έχει χαρακτηρισθεί χαριστική και σκανδαλώδης κι όχι άδικα: Είναι πρωτάκουστο να γίνεται παραχώρηση της μαρίνας Μανδρακίου, που θεωρείται ως η ελκυστικότερη της Μεσογείου για διάστημα 60 (!) χρόνων που ξεπερνάει ακόμα και τις πλέον αποικιοκρατικές συμβάσεις και μάλιστα με τίμημα εξευτελιστικό.
Πέραν αυτών που συνιστούν αφ εαυτών λόγους για την διακοπή του διαγωνισμού, επισημαίνουμε και μιά σειρά εκκρεμότητες και κωλύματα αρχαιολογικού και πολεοδομικού χαρακτήρα, που καθιστούν την όλη διαδικασία και νομικά μετέωρη. Για παράδειγμα ένώ από την περασμένη χρονιά οριοθετήθηκε η περιοχή του Μανδρακίου ως αρχαιολογικός χώρος, όπου πριν από οποιαδήποτε παρέμβαση πρέπει να προηγηθεί η έκδοση προεδρικού διατάγματος με τους όρους δόμησης, στην προκήρυξη του διαγωνισμού δεν υπάρχει καμία αναφορά σε αυτή τη καθοριστική δέσμευση.
Η Ρόδος δεν αντέχει άλλους πειραματισμούς για την "υστεροφημία" του κ. Χατζηευθυμίου. Φτάνουν και περισσεύουν οι νομικές και οικονομικές περιπέτειες, που κληροδοτεί στη νέα δημοτική αρχή.
Η Ρόδος δεν αντέχει άλλα μερεμέτια. Η μαρίνα Μανδρακίου είναι μιας πρώτης τάξης ευκαιρία να γίνει επιτέλους σ αυτή την πόλη ένα έργο πνοής.
Η νέα δημοτική αρχή, η σιγή της οποίας για το θέμα είναι εκκωφαντική, οφείλει να απαιτήσει τη διακοπή της διαδικασίας όλων των διαγωνισμών των μεγάλων έργων – της μαρίνα Μανδρακίου, της νέα μαρίνα αλλά και του Καρνάγιου - και την αντιμετώπιση ολων των υποθέσεων σε εντελώς νέες βάσεις που θα διασφαλίζουν τα συμφέροντα της πόλης και του νησιού.
Ο απερχόμενος σε λίγες μέρες Δήμαρχος έκανε χθες, με αφορμή δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας, νέες δηλώσεις για τη μαρίνα Μανδρακίου. Σε μιά προσπάθειά του μάλιστα να υπεραμυνθεί των επιλογών του αναφέρει μεταξύ άλλων οτι θα στείλει το δημοσίευμα(!) στον εισαγγελέα για να εξετάσει αν υπάρχουν σκιές.
Το Ροδο Κόκκινο σε σχέση με τη μαρίνα Μανδρακίου επισημαίνει τα παρακάτω:
Προκαλεί πράγματι ερωτηματικά η σπουδή του κ Χατζηευθυμίου να κλείσει ένα θέμα που αφορά σε ένα μεγάλο και σημαντικό από αναπτυξιακή άποψη έργο για το μέλλον της Ρόδου, στο κεντρικότερο σημείο της πόλης και σε ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο περιβαλλοντικά χώρο.
Το γεγονός οτι ούτε το Δημοτικό Συμβούλιο της Ρόδου ασχολήθηκε με το έργο, αλλά ούτε και οι τοπικοί φορείς κλήθηκαν να πούν την άποψή τους, επιτείνει τα ερωτηματικά. Ακόμη περισσότερο καθώς η διαδικασία του διαγωνισμού έχει χαρακτηρισθεί χαριστική και σκανδαλώδης κι όχι άδικα: Είναι πρωτάκουστο να γίνεται παραχώρηση της μαρίνας Μανδρακίου, που θεωρείται ως η ελκυστικότερη της Μεσογείου για διάστημα 60 (!) χρόνων που ξεπερνάει ακόμα και τις πλέον αποικιοκρατικές συμβάσεις και μάλιστα με τίμημα εξευτελιστικό.
Πέραν αυτών που συνιστούν αφ εαυτών λόγους για την διακοπή του διαγωνισμού, επισημαίνουμε και μιά σειρά εκκρεμότητες και κωλύματα αρχαιολογικού και πολεοδομικού χαρακτήρα, που καθιστούν την όλη διαδικασία και νομικά μετέωρη. Για παράδειγμα ένώ από την περασμένη χρονιά οριοθετήθηκε η περιοχή του Μανδρακίου ως αρχαιολογικός χώρος, όπου πριν από οποιαδήποτε παρέμβαση πρέπει να προηγηθεί η έκδοση προεδρικού διατάγματος με τους όρους δόμησης, στην προκήρυξη του διαγωνισμού δεν υπάρχει καμία αναφορά σε αυτή τη καθοριστική δέσμευση.
Η Ρόδος δεν αντέχει άλλους πειραματισμούς για την "υστεροφημία" του κ. Χατζηευθυμίου. Φτάνουν και περισσεύουν οι νομικές και οικονομικές περιπέτειες, που κληροδοτεί στη νέα δημοτική αρχή.
Η Ρόδος δεν αντέχει άλλα μερεμέτια. Η μαρίνα Μανδρακίου είναι μιας πρώτης τάξης ευκαιρία να γίνει επιτέλους σ αυτή την πόλη ένα έργο πνοής.
Η νέα δημοτική αρχή, η σιγή της οποίας για το θέμα είναι εκκωφαντική, οφείλει να απαιτήσει τη διακοπή της διαδικασίας όλων των διαγωνισμών των μεγάλων έργων – της μαρίνα Μανδρακίου, της νέα μαρίνα αλλά και του Καρνάγιου - και την αντιμετώπιση ολων των υποθέσεων σε εντελώς νέες βάσεις που θα διασφαλίζουν τα συμφέροντα της πόλης και του νησιού.
Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010
Δελτίου Τύπου για μαρίνα
Με αφορμή την επιμονή του απερχομένου δημάρχου της Ρόδου κ. Χατζηευθυμίου να προωθήσει στη λήξη της θητείας του τις διαδικασίες για την ανάδειξη αναδόχου για τη μαρίνα Μανδρακίου και το καρνάγιο της Ρόδου, από τη δημοτική κίνηση ΡΟΔΟ ΚΟΚΚΙΝΟ εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:
Λίγο πριν το τέλος, ο απερχόμενος δήμαρχος Ρόδου, βγαίνοντας από το λήθαργο, όπως ο ίδιος ανέφερε, ξεπερνώντας κυριολεκτικά τον εαυτό του, αποφάσισε να «βομβαρδίσει» τη ροδίτικη κοινωνία με «εξαγγελίες» νέων μεγάλων έργων, αφού κατά την τετραετία που πέρασε κανένα σοβαρό έργο δεν πραγματοποιήθηκε.
Ο κ. Δήμαρχος προσπαθεί την υστάτη ώρα, ακριβώς στη λήξη της ατυχούς θητείας του, να δείξει πόσο χρήσιμος είναι και τι πρόκειται να χάσει η Ρόδος!!!
Είναι κατανοητή η αγωνία του και η φροντίδα για την υστεροφημία του. Ο Ροδιακός λαός δεν πρόκειται να ξεχάσει ότι πέρασαν τέσσερα χρόνια αδράνειας, πολιτκής και διοικητικής αδυναμίας και αναποτελεσματικότητας που υποβάθμισαν τη Ρόδο.
Ο κ. Δήμαρχος, πιστός στην πάγια τακτική του να αποφασίζει μόνος χωρίς να ενημερώνει κανένα, ούτε καν το Δημοτικό Συμβούλιο, ανακοίνωσε περιχαρής ότι η νέα μαρίνα θα επεκταθεί μέχρι τα σφαγεία.
Η δημοτική κίνηση ΡΟΔΟ ΚΟΚΚΙΝΟ συμφωνεί με το Σύλλογο Περιβάλλοντος και ενώνει τη φωνή της με τις απόψεις του Συλλόγου Περιβάλλοντος γιατί όπως τονίζεται θα χαθεί και το «τελευταίο παράθυρο προς τη θάλασσα», από το Ζέφυρο μέχρι την Ακαντιά, στερώντας παντελώς τη συνοικία του Αγίου Νικολάου από την επαφή της με τη θάλασσα.
Αραγε αυτό εννοούσε ο κ. Δήμαρχος όταν υποστήριζε τη στροφή της πόλης προς τη θάλασσα ;
Αλήθεια μπορεί ένας δήμαρχος να δημοπρατεί τις τελευταίες μέρες της θητείας του έργα πνοής για την πόλη της Ρόδου;
Είναι δεοντολογικά σωστό να προχωρεί σε αναθέσεις συμβάσεων για τόσο μεγάλα έργα; Είναι δημοκρατικό να δεσμεύει τη νεοεκλεγμένη δημοτική αρχή; Εκτός κι αν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη της νέας δημοτικής αρχής η οποία οφείλει να πάρει θέση αμέσως.
Καλούμε τους αρμόδιους φορείς να βάλουν φρένο στην υποθήκευση του μέλλοντος της Ρόδου και να σταματήσουν την υπογραφή συμβάσεων από την απερχόμενη δημοτική αρχή. Καλούμε το νέο δήμαρχο να συζητήσει το θέμα στο νέο δημοτικό συμβούλιο, και σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, να πάρει θέση.
Οι πολίτες αναρωτιούνται:
Γιατί τέτοια σπουδή από την απερχόμενη δημοτική αρχή;
Γιατί τόση σιωπή από την ερχόμενη δημοτική αρχή;
Υπάρχουν συμφέροντα που πρέπει να ικανοποιηθούν; Υπάρχουν δεσμεύσεις που πρέπει να υλοποιηθούν; Εαν πάλι δεν συμβαίνουν αυτά τότε ή πρόκειται για τερατώδη άγνοια ή για εγκληματική αμέλεια.
Η δημοτική κίνηση ΡΟΔΟ ΚΟΚΚΙΝΟ θεωρεί ότι η δημιουργία των νέων έργων αφορά όλο το νησί της Ρόδου. Επείγει η σύνταξη χωροταξικής μελέτης ώστε να αντιμετωπισθούν με δημοκρατικές διαδικασίες, με σοβαρότητα, νόμιμα και συνολικά αυτά τα ζητήματα που επηρεάζουν την οικονομική και κοινωνική ζωή των πολιτών.
Λίγο πριν το τέλος, ο απερχόμενος δήμαρχος Ρόδου, βγαίνοντας από το λήθαργο, όπως ο ίδιος ανέφερε, ξεπερνώντας κυριολεκτικά τον εαυτό του, αποφάσισε να «βομβαρδίσει» τη ροδίτικη κοινωνία με «εξαγγελίες» νέων μεγάλων έργων, αφού κατά την τετραετία που πέρασε κανένα σοβαρό έργο δεν πραγματοποιήθηκε.
Ο κ. Δήμαρχος προσπαθεί την υστάτη ώρα, ακριβώς στη λήξη της ατυχούς θητείας του, να δείξει πόσο χρήσιμος είναι και τι πρόκειται να χάσει η Ρόδος!!!
Είναι κατανοητή η αγωνία του και η φροντίδα για την υστεροφημία του. Ο Ροδιακός λαός δεν πρόκειται να ξεχάσει ότι πέρασαν τέσσερα χρόνια αδράνειας, πολιτκής και διοικητικής αδυναμίας και αναποτελεσματικότητας που υποβάθμισαν τη Ρόδο.
Ο κ. Δήμαρχος, πιστός στην πάγια τακτική του να αποφασίζει μόνος χωρίς να ενημερώνει κανένα, ούτε καν το Δημοτικό Συμβούλιο, ανακοίνωσε περιχαρής ότι η νέα μαρίνα θα επεκταθεί μέχρι τα σφαγεία.
Η δημοτική κίνηση ΡΟΔΟ ΚΟΚΚΙΝΟ συμφωνεί με το Σύλλογο Περιβάλλοντος και ενώνει τη φωνή της με τις απόψεις του Συλλόγου Περιβάλλοντος γιατί όπως τονίζεται θα χαθεί και το «τελευταίο παράθυρο προς τη θάλασσα», από το Ζέφυρο μέχρι την Ακαντιά, στερώντας παντελώς τη συνοικία του Αγίου Νικολάου από την επαφή της με τη θάλασσα.
Αραγε αυτό εννοούσε ο κ. Δήμαρχος όταν υποστήριζε τη στροφή της πόλης προς τη θάλασσα ;
Αλήθεια μπορεί ένας δήμαρχος να δημοπρατεί τις τελευταίες μέρες της θητείας του έργα πνοής για την πόλη της Ρόδου;
Είναι δεοντολογικά σωστό να προχωρεί σε αναθέσεις συμβάσεων για τόσο μεγάλα έργα; Είναι δημοκρατικό να δεσμεύει τη νεοεκλεγμένη δημοτική αρχή; Εκτός κι αν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη της νέας δημοτικής αρχής η οποία οφείλει να πάρει θέση αμέσως.
Καλούμε τους αρμόδιους φορείς να βάλουν φρένο στην υποθήκευση του μέλλοντος της Ρόδου και να σταματήσουν την υπογραφή συμβάσεων από την απερχόμενη δημοτική αρχή. Καλούμε το νέο δήμαρχο να συζητήσει το θέμα στο νέο δημοτικό συμβούλιο, και σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, να πάρει θέση.
Οι πολίτες αναρωτιούνται:
Γιατί τέτοια σπουδή από την απερχόμενη δημοτική αρχή;
Γιατί τόση σιωπή από την ερχόμενη δημοτική αρχή;
Υπάρχουν συμφέροντα που πρέπει να ικανοποιηθούν; Υπάρχουν δεσμεύσεις που πρέπει να υλοποιηθούν; Εαν πάλι δεν συμβαίνουν αυτά τότε ή πρόκειται για τερατώδη άγνοια ή για εγκληματική αμέλεια.
Η δημοτική κίνηση ΡΟΔΟ ΚΟΚΚΙΝΟ θεωρεί ότι η δημιουργία των νέων έργων αφορά όλο το νησί της Ρόδου. Επείγει η σύνταξη χωροταξικής μελέτης ώστε να αντιμετωπισθούν με δημοκρατικές διαδικασίες, με σοβαρότητα, νόμιμα και συνολικά αυτά τα ζητήματα που επηρεάζουν την οικονομική και κοινωνική ζωή των πολιτών.
Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010
Θέσεις για τον τουρισμό
Ο Τουρισμός που αποτελεί και την κύρια οικονομική δραστηριότητα στο νησί μας και όχι μόνο, εκτός από την κρίση του μοντέλου του μαζικού τουρισμού, υφίσταται σήμερα και τις επιπτώσεις της γενικότερης κρίσης και των κυβερνητικών μέτρων "σταθεροποίησης". Τυχών αύξηση του ΦΠΑ ,θα αποτελέσει την ταφόπετρα στον ελληνικό τουρισμό.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)