Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κατάληψη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κατάληψη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Οι περιπέτειες της Ryanair...

Η ηγεσία του ΕΒΕΔ πριν μερικούς μήνες υπέγραψε μια συμφωνία με την αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους Ryanair. Στην ουσία, το ΕΒΕΔ πριμοδοτούσε μια αεροπορική εταιρία ώστε να αρχίσει δρομολόγια από και προς Ρόδο. Είχε προταθεί απο την πλειοψηφία του η υπογραφή συμφωνίας για ένα χρόνο με κόστος έως 80.000 ευρώ. Όταν τελικά υπογράφηκε, η συμφωνία ήταν για 3 χρόνια και με κόστος 630.000 ευρώ που θα δαπανηθεί από το αποθεματικό του Επιμελητηρίου. Για όσους δεν είναι ενήμεροι τι θα πει εταιρία "χαμηλού κόστους", χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως η Ryanair χρεώνει την πρώτη αποσκευή απο 15 έως 30 στερλίνες και εάν υπάρχει και δεύτερη τότε αυτή χρεώνεται απο 35 έως 40 στερλίνες. Εάν ο επιβάτης ξεχάσει να κάνει το check in του απο τον υπολογιστή του τότε θα χρεωθεί 10 στερλίνες, αλλά πάλι αν προνοήσει τότε θα πληρώσει μόνο 5. Βέβαια, να σημειώσουμε πως αυτές οι χρεώσεις είναι μόνο για το πρώτο σκέλος του ταξιδιού (άλλα τόσα πληρώνει για την επιστροφή). Για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών...ούτε λόγος...
Παρακάτω αναδημοσιεύουμε ένα χαρακτηριστικό ρεπορτάζ για τα "κατορθώματα" της εταιρίας από την ιστοσελίδα news247.gr